Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 62 92 4540
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
315
Latime [mm]
155
Grosime [mm]
40
Greutate (în kg)
0,21
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
AUTOMEGA
FRIGAIR
SIDAT
FISPA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
CORTECO
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ACR
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MEYLE
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
UFI
3F QUALITY
OEM
SIDAT
FISPA
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
STELLOX
TOPRAN
CORTECO
UNICO FILTER
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
MECAFILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MAHLE FILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
STARLINE
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.