Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 50 93 7049
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
245
Latime [mm]
203
Grosime [mm]
35
Greutate (în kg)
0,250
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
AUTOMEGA
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
FEBI BILSTEIN
SIDAT
FISPA
OEM
UFI
STELLOX
STELLOX
VALEO
3F QUALITY
CORTECO
CORTECO
CORTECO
CORTECO
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
PURFLUX
FORD USA
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
FRAM
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FILTRON
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MFILTER
DELPHI
DELPHI
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
DENCKERMANN
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.