Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 50 92 9467
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
235
Latime [mm]
208
Grosime [mm]
35
Greutate (în kg)
0,070
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
FRIGAIR
FORD
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
PROFIT
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
3F QUALITY
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOSHIMO
BOSCH
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
TOPRAN
VOLVO
ACR
MAGNETI MARELLI
FORD USA
KOLBENSCHMIDT
OEM
UFI
MAPCO
ASAM
STELLOX
MEYLE
VALEO
VALEO
CORTECO
VOLVO
UNICO FILTER
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
AWM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
SIDAT
FISPA
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.