Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 30 91 7554
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
535
Latime [mm]
110
Grosime [mm]
25
Material
mangal
Greutate (în kg)
0,155
Tip filtru
Filtru carbon activ
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
KAGER
KAGER
TOPRAN
FORD
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
FEBI BILSTEIN
BOSCH
CORTECO
MAXGEAR
AUTOMEGA
OEM
ACR
MAGNETI MARELLI
KOLBENSCHMIDT
SIDAT
FISPA
3F QUALITY
UFI
MASTER-SPORT
MAPCO
VALEO
VALEO
STELLOX
STELLOX
AUDI
SEAT
SKODA
UNICO FILTER
BLUE PRINT
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FORD USA
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.