Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 36039
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
222
Latime [mm]
163
Grosime [mm]
43
Greutate (în kg)
0,15
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
MEYLE
AUTOMEGA
FRIGAIR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
SIDAT
FISPA
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
MAXGEAR
AUTOMEGA
ACR
MAGNETI MARELLI
OEM
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAGNETI MARELLI
SWAG
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAPCO
VALEO
STELLOX
VALEO
TOPRAN
CORTECO
CORTECO
TOYOTA
TOYOTA
KAISHIN
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FI.BA
MANN-FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MGA
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
DENCKERMANN
MDR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
ASHUKI
NPS
AMC Filter
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.