Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 34556
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
265
Latime [mm]
190
Grosime [mm]
20
Material
hartie
Greutate (în kg)
0,05
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
FRIGAIR
FRIGAIR
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
SAKURA
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MASTER-SPORT
BOSCH
JAPKO
ASHIKA
MAXGEAR
SIDAT
FISPA
NISSAN
NISSAN
OEM
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
VALEO
STELLOX
VALEO
CORTECO
CORTECO
SWAG
KAISHIN
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FI.BA
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MGA
OPTIMAL
DJ PARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
FIL FILTER
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MDR
ALCO FILTER
ASHUKI
ASHUKI
NPS
AMC Filter
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.