Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 30743
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
235
Latime [mm]
205
Grosime [mm]
35
Greutate (în kg)
0,080
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
KAGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
SAAB
VAUXHALL
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
OPEL
BOSCH
TOPRAN
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
OEM
MAGNETI MARELLI
SIDAT
FISPA
SWAG
KOLBENSCHMIDT
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MAPCO
STELLOX
VALEO
CORTECO
KAISHIN
UNICO FILTER
GOODWILL
PURFLUX
FINWHALE
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FI.BA
MANN-FILTER
MANN-FILTER
NPS
AMC Filter
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
LYNXauto
DENCKERMANN
SIDAT
FISPA
MDR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SCT Germany
STARLINE
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.