Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 30435
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
230
Latime [mm]
227
Grosime [mm]
53
Greutate (în kg)
0,24
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
BOSCH
FRIGAIR
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
OEM
ACR
MEYLE
MEYLE
ACR
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
3F QUALITY
MAGNETI MARELLI
ASAM
VALEO
CORTECO
CORTECO
SWAG
KAISHIN
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
ASHUKI
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
SIVENTO
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
NPS
AMC Filter
MDR
MITSUBISHI
MITSUBISHI
ALCO FILTER
MITSUBISHI
SIVENTO
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.