Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 23717
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
340
Latime [mm]
180
Grosime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,14
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
PROFIT
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOSHIMO
BOSCH
TOPRAN
JAPKO
ASHIKA
SIDAT
FISPA
OEM
MAXGEAR
NISSAN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ACR
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
OPEL
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAGNETI MARELLI
SWAG
MEYLE
MAPCO
STELLOX
VALEO
VALEO
RENAULT
CORTECO
CORTECO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
KAISHIN
UNICO FILTER
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
DENCKERMANN
MDR
ALCO FILTER
ASHUKI
NPS
AMC Filter
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
DOYEN
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.