Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 22284
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
308
Latime [mm]
97
Grosime [mm]
29
Greutate (în kg)
0,14
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
BOSCH
TOPRAN
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
SIDAT
FISPA
BOSCH
CORTECO
OEM
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
SWAG
ACR
ACR
MAGNETI MARELLI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
KOLBENSCHMIDT
UFI
3F QUALITY
MAPCO
SIDAT
FISPA
STELLOX
STELLOX
VALEO
BLUE PRINT
GOODWILL
PURFLUX
Borsehung
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
BOSCH
KAMOKA
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
FIL FILTER
MECAFILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MAHLE FILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.