Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 19590
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
245
Latime [mm]
217
Grosime [mm]
20
Material
hartie
Greutate (în kg)
0,165
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
BOSCH
BOSCH
AUTOMEGA
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
PROFIT
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MEAT & DORIA
HOFFER
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
OEM
BOSCH
CORTECO
MASTER-SPORT
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ACR
ACR
ACR
ACR
SWAG
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SIDAT
FISPA
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAPCO
VALEO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
VALEO
STELLOX
STELLOX
UNICO FILTER
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
BUGIAD
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
TECNOCAR
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
MAHLE FILTER
LYNXauto
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
SIDAT
FISPA
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
STARLINE
DELPHI
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.