Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 19440
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
240
Latime [mm]
190
Grosime [mm]
35
Material
mangal
Greutate (în kg)
0,23
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SIDAT
FISPA
FORD
FRIGAIR
FORD
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOSHIMO
OEM
BOSCH
CORTECO
MAXGEAR
FORD USA
FORD USA
AUTOMEGA
TOPRAN
ACR
ACR
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
KOLBENSCHMIDT
SWAG
UFI
SIDAT
FISPA
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
ASAM
VALEO
STELLOX
MEYLE
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
FINWHALE
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MANN-FILTER
NPS
DENSO
NPS
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
DENCKERMANN
SIDAT
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
SCT Germany
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.