Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 18641
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
660
Latime [mm]
97
Grosime [mm]
24
Material
mangal
Greutate (în kg)
0,14
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
FRIGAIR
JP GROUP
JP GROUP
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
OEM
BOSCH
SWAG
CORTECO
MEYLE
ACR
ACR
3F QUALITY
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
SIDAT
FISPA
UFI
MAPCO
VALEO
VALEO
STELLOX
UNICO FILTER
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
VAICO
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.