Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: E900LC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
279
Latime [mm]
206
Înaltime [mm]
26
Incarcare date...
KAGER
VEMO
VEMO
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAG
VAG
CORTECO
CORTECO
WIX FILTERS
TEHO
ZAFFO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HELLA
HELLA
ZAFFO
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
ZAFFO
ZAFFO
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
KOLBENSCHMIDT
BEHR HELLA SERVICE
HOFFER
AKS DASIS
HELLA
HELLA
VAG
GERI
CHAMP
TECFIL
COOPERS
COOPERS
COOPERS
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PBR
PBR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PUROLATOR
CHAMP
CORTECO
CORTECO
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
OEM
TECNOCAR
MECAFILTER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER
FILTRON
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
ARMAFILT
ARMAFILT
HELSA-AUTOMOTIVE
HELSA-AUTOMOTIVE
KNECHT
KNECHT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
CLEAN FILTERS
CORTECO
MICRONAIR
CORTECO
MICRONAIR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.