Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1345008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
233
Înaltime [mm]
31
Latime [mm]
218
Tip filtru
Filtru carbon activ
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
BOSCH
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
ACR
MEYLE
MEYLE
ACR
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
3F QUALITY
ASAM
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
VALEO
ECOCLIM
CORTECO
CORTECO
SWAG
WEBASTO
KAISHIN
BLUE PRINT
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
ASHUKI
SAKURA
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
EOLO
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
ITN
HEXEN
MISFAT
FIL FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
LYNXauto
LYNXauto
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
AMC Filter
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MICRONAIR
MITSUBISHI
ALCO FILTER
MITSUBISHI
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
ACDelco
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
MITSUBISHI
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.