Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1344004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
213
Înaltime [mm]
30
Latime [mm]
211
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
HONDA
KAGER
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
FRIGAIR
3F QUALITY
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
KOSHIMO
BOSCH
BOSCH
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
MEYLE
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
VALEO
VALEO
HONDA
HONDA
CORTECO
SWAG
KÜHLER SCHNEIDER
KÜHLER SCHNEIDER
KAISHIN
UNICO FILTER
BLUE PRINT
BLUE PRINT
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
COMLINE
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
ITN
ITN
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
NPS
MISFAT
FIL FILTER
AMC Filter
AMC Filter
IPS Parts
SPX
AURADIA
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
FILTRON
MFILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
LYNXauto
DENCKERMANN
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
PARTS-MALL
ACDelco
QUINTON HAZELL
MECAFILTER
ORIONE
SCT Germany
DELPHI
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.