Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1343015
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
22
Lungime [mm]
236
Latime [mm]
101
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
FRIGAIR
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MAGNETI MARELLI
HOFFER
BOSCH
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
SIDAT
FISPA
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
VALEO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
MAHLE FILTER
ASAM
ECOCLIM
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
CORTECO
CORTECO
WEBASTO
SWAG
KÜHLER SCHNEIDER
KAISHIN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PURFLUX
JC PREMIUM
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
MAZDA
MAZDA
CHAMPION
MAZDA
FRAM
MANN-FILTER
EOLO
HENGST FILTER
EOLO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
KAMOKA
JAPANPARTS
OPTIMAL
MULLER FILTER
ITN
HEXEN
IPS Parts
SPX
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MECAFILTER
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
ASHUKI
DENCKERMANN
DENCKERMANN
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
ACDelco
QUINTON HAZELL
ORIONE
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.