Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1343005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
205
Înaltime [mm]
22
Latime [mm]
109
Incarcare date...
MAZDA
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
SIDAT
FISPA
FRIGAIR
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
KOSHIMO
BOSCH
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
ACR
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
3F QUALITY
MAPCO
MAPCO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
VALEO
VALEO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
ECOCLIM
CORTECO
SWAG
SWAG
KÜHLER SCHNEIDER
KÜHLER SCHNEIDER
BLUE PRINT
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
CHAMPION
CHAMPION
FRAM
COMLINE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
NPS
EOLO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
EOLO
COMLINE
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
ITN
ITN
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MECAFILTER
FILTRON
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
ASHUKI
DENCKERMANN
NPS
AMC Filter
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
ORIONE
ORIONE
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
FLASH-AIR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.