Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1342011
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
217
Latime [mm]
195
Înaltime [mm]
19
Tip filtru
Filtru carbon activ
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
LEXUS
TOYOTA
KAGER
SIDAT
FISPA
PROFIT
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
3F QUALITY
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
3F QUALITY
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
STELLOX
VALEO
VALEO
VALEO
SWAG
SWAG
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
TOYOTA
TOYOTA
KAISHIN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PBR
PURFLUX
SAKURA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FRAM
COMLINE
COMLINE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
EOLO
EOLO
HENGST FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
JAPANPARTS
OPTIMAL
KLAXCAR FRANCE
ITN
ITN
ITN
ITN
HEXEN
MISFAT
MISFAT
IPS Parts
KLITECH
SPX
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
ALCO FILTER
NIPPARTS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
PARTS-MALL
MECAFILTER
ORIONE
ORIONE
SCT Germany
ASHUKI
ASHUKI
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
DELPHI
VEMO
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.