Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: J1342000
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime 1/lungime 2 [mm]
204/202
Înaltime [mm]
19
Latime [mm]
147
Lungime [mm]
218
Incarcare date...
TOYOTA
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KAGER
SIDAT
FISPA
FRIGAIR
3F QUALITY
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
BOSCH
CORTECO
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
MEYLE
ACR
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAPCO
VALEO
ECOCLIM
SWAG
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
KAISHIN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
COMLINE
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
HENGST FILTER
COMLINE
KAMOKA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
ITN
ITN
IPS Parts
SPX
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
MECAFILTER
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
MFILTER
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
ACDelco
QUINTON HAZELL
MECAFILTER
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
SOLID AUTO (UK)
ASHUKI
AMC Filter
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.