Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: FP 2757
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
272
Latime [mm]
234
Înaltime [mm]
32
Tip filtru
Filtru carbune activ cu polifenol
Tip filtru
cu efect antibacterial
Tip filtru
cu efect fungicid
Tip filtru
Filtru praf fin (PM 2.5)
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
3F QUALITY
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
OPEL
OPEL
OPEL
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CORTECO
CORTECO
TEHO
BEHR HELLA SERVICE
ZAFFO
ZAFFO
VEMO
VEMO
3F QUALITY
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
OPEL
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
BEHR
BEHR
CORTECO
AKS DASIS
HOFFER
AKS DASIS
BEHR HELLA SERVICE
BEHR HELLA SERVICE
BEHR HELLA SERVICE
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
UNICO FILTER
GUD FILTERS
COOPERS
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CORTECO
CHAMPION
FRAM
FRAM
CORTECO
CORTECO
DENSO
DENSO
TECNOCAR
CROSLAND
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
LAUTRETTE
LAUTRETTE
OEM
UNIPART
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER
ASAS
PUROLATOR
FILTRON
ARMAFILT
ASSO
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BOSCH
CLEAN FILTERS
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BOSCH
RYCO
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.