Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: FP 2243
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
268
Latime [mm]
222
Înaltime [mm]
22
Tip filtru
Filtru carbune activ cu polifenol
Tip filtru
cu efect antibacterial
Tip filtru
cu efect fungicid
Tip filtru
Filtru praf fin (PM 2.5)
Incarcare date...
GENERAL MOTORS
3F QUALITY
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
OPEL
BOSCH
BOSCH
FRAD
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
ZAFFO
ZAFFO
UFI
UFI
FIAT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
3F QUALITY
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAPCO
MAPCO
OPEL
OPEL
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FIAT
FIAT
CORTECO
CORTECO
DENSO
UNICO FILTER
GUD FILTERS
COOPERS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
A.L. FILTER
A.L. FILTER
MAGNETI MARELLI
CORTECO
CHAMPION
FRAM
FRAM
CORTECO
DENSO
DENSO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
CROSLAND
TECNOCAR
TECNOCAR
CROSLAND
LAUTRETTE
LAUTRETTE
OEM
UNIPART
MISFAT
FIL FILTER
ASAS
FILTRON
FILTRON
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MOTAQUIP
BOSCH
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BOSCH
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.