Filtru, aer habitaclu

Filtru, aer habitaclu

OEM: FP 21 000-2
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
150
Latime [mm]
158
Lungime 1 [mm]
203
Latime 1 [mm]
158
Înaltime [mm]
32
Tip filtru
Filtru carbune activ cu polifenol
Tip filtru
cu efect antibacterial
Tip filtru
cu efect fungicid
Tip filtru
Filtru praf fin (PM 2.5)
Incarcare date...
PEUGEOT
PEUGEOT
3F QUALITY
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
FRAD
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
UFI
ZAFFO
ZAFFO
UFI
3F QUALITY
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
CORTECO
CORTECO
UNICO FILTER
GUD FILTERS
COOPERS
COOPERS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PURFLUX
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
P.B.R.
A.L. FILTER
A.L. FILTER
MAGNETI MARELLI
CORTECO
CHAMPION
FRAM
FRAM
CORTECO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
CROSLAND
TECNOCAR
TECNOCAR
CROSLAND
TECNOCAR
OEM
UNIPART
UNIPART
MISFAT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
FILTRON
FILTRON
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BOSCH
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
BOSCH
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.