Filtru, aer habitaclu MERCEDES-BENZ VITO/VIANO 03- cu carbune activ Marire poza

Filtru, aer habitaclu MERCEDES-BENZ VITO/VIANO 03- cu carbune activ

OEM: FP 3540
Cod webshop: W02397499
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 160.74 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
348
Latime [mm]
207
Înaltime [mm]
35
Tip filtru
Filtru carbune activ cu polifenol
Tip filtru
cu efect antibacterial
Tip filtru
cu efect fungicid
Tip filtru
Filtru praf fin (PM 2.5)
Incarcare date...
OEM
3FQUALITY
MEAT&DORIA
FEBIBILSTEIN
DT
ZAFFO
ZAFFO
UFI
UFI
3FQUALITY
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MEAT&DORIA
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
AKSDASIS
AKSDASIS
BEHR
BEHR
GUDFILTERS
BOSCH
UNICOFILTER
PURFLUX
PURFLUX
A.L.FILTER
A.L.FILTER
MAGNETIMARELLI
CORTECO
FRAM
FRAM
CORTECO
BOSCH
DENSO
DENSO
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
TECNOCAR
CROSLAND
TECNOCAR
LAUTRETTE
LAUTRETTE
FILFILTER
CORTECO
FILTRON
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCOFILTER
ALCOFILTER
CHAMPION
CLEANFILTERS
CORTECO
CLEANFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
ACDelco
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
BOSCH
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
VEMO
SCTGermany
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
VEMO
FEBIBILSTEIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.