Filtru, aer habitaclu FORD FOCUS C-MAX cu carbune activ Marire poza

Filtru, aer habitaclu FORD FOCUS C-MAX cu carbune activ

OEM: FP 2559
Cod webshop: W02150614
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 98.85 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
240
Latime [mm]
209
Înaltime [mm]
35
Tip filtru
Filtru carbune activ cu polifenol
Tip filtru
cu efect antibacterial
Tip filtru
cu efect fungicid
Tip filtru
Filtru praf fin (PM 2.5)
Incarcare date...
OEM
FORD
FORD
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CORTECO
CORTECO
VEMO
VEMO
FORD
ZAFFO
ZAFFO
UFI
3FQUALITY
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FORD
AKSDASIS
HOFFER
AKSDASIS
AKSDASIS
FRAD
GUDFILTERS
FILMAR
COOPERS
FILMAR
BLUEPRINT
FORD
BLUEPRINT
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
A.L.FILTER
A.L.FILTER
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
CORTECO
FRAM
3FQUALITY
FRAM
CORTECO
DENSO
DENSO
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
CROSLAND
LAUTRETTE
FORD
LAUTRETTE
UNIPART
UNIPART
MISFAT
MISFAT
FILFILTER
ASAS
ASAS
FILTRON
FILTRON
FORD
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCOFILTER
ALCOFILTER
CHAMPION
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
MEAT&DORIA
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
ACDelco
ACDelco
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
BOSCH
RYCO
SCTGermany
SCTGermany
MEAT&DORIA
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.