filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 720/2 x
Cod webshop: W02064717
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 109.54 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
65
Diametru interior 1 [mm]
56
Diametru interior 2 [mm]
63
Proportie filet intrare
M 36 X 1.5
Proportie filet iesire
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
TOYOTA
UFI
ASHIKA
ASHIKA
FEBIBILSTEIN
MEAT&DORIA
CROSLAND
VALEO
KOMATSU
DENSO
TEHO
MAGNETIMARELLI
HOFFER
BLUEPRINT
A.L.FILTER
A.L.FILTER
P.B.R.
CUMMINS
CHAMPION
PURFLUX
DENSO
DENSO
DENSO
CLEANFILTERS
LAUTRETTE
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
SAKURAAutomotive
VIC
JAPANPARTS
DENSO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAGNETIMARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERS
UNIPART
ARMAFILT
TOYOTA
HENGSTFILTER
DELPHI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
TOYOTA
CHAMPION
CHAMPION
MISFAT
BOSCH
PZLSEDZISZOW
FILTRON
FRAM
MAZDA
MAZDA
MAZDA
TOYOTA
TECNOCAR
SOFIMA
FILMAR
ALCOFILTER
SCTGermany
AMCFilter
AMCFilter
MOTAQUIP
ACDelco
GUDFILTERS
TOYOTA
FILFILTER
TOYOTA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.