filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA Marire poza
filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA

filtru combustibil RENAULT 2,5TDI MASTER/LAGUNA

OEM: 1 457 431 705
Cod webshop: W02601325
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 30.13 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
70
Diametru 1 [mm]
19
Diametru 2 [mm]
30
Înaltime [mm]
93
Înaltime 1 [mm]
86
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
OPEL
OPEL
MAPCO
TEHO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
KOLBENSCHMIDT
SUZUKI
GMC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
CHEVROLET
ACDelco
PBR
PBR
A.L.FILTER
PURFLUX
NISSAN
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
CITROËN
LAUTRETTE
MECAFILTER
BOSCH
PUROLATOR
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
MAGNETIMARELLI
COOPERS
PEUGEOT
COOPERS
COOPERS
DELPHI
GUDFILTERS
LUCASELECTRICAL
DELPHI
LUCASCAV
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSELPARTS
KNECHT
CITROËN
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CHAMPION
ALCOFILTER
AMC
CLEANFILTERS
MFILTER
MITSUBISHI
OEM
TECNOCAR
PEUGEOT
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
MANN-FILTER
FILTRON
SOFIMA
STERLING
WIXFILTERS
FEBIBILSTEIN
UFI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.