filtru combustibil RENAULT 1,9D CLIO/EXPRES/C15D-92 Marire poza
filtru combustibil RENAULT 1,9D CLIO/EXPRES/C15D-92 filtru combustibil RENAULT 1,9D CLIO/EXPRES/C15D-92

filtru combustibil RENAULT 1,9D CLIO/EXPRES/C15D-92

OEM: C112
Cod webshop: W02275090
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
65
Diametru interior [mm]
14
Înaltime [mm]
51
Incarcare date...
PEUGEOT
MANN-FILTER
MANN-FILTER
BALDWIN
FILTRON
SOFIMA
BRAUD
WIXFILTERS
RENAULT
UFI
FORD
WIXFILTERS
CROSLAND
RENAULT
RENAULT
FORD
FORD
FORD
FIAT
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
PUROLATOR
VALEO
TEHO
DELPHI
DELPHI
RENAULT
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
VOLVO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FIAT
RENAULT
TALBOT
TALBOT
TALBOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
NISSAN
RENAULT
AC
AC
P.B.R.
A.P.
WIXFILTERS
WIXFILTERS
A.P.
COOPERS
FIAT
MAHLEFILTER
PURFLUX
FRAM
PURFLUX
MAHLEFILTER
TEHO
MOTORCRAFT
MAHLEFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
PUROLATOR
CHAMP
A.P.
DELPHI
AC
FLEETGUARD
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
UNICOFILTER
MECAFILTER
COOPERS
DELPHI
MAHLEFILTER
PEUGEOT
CHAMPION
CHAMP
A.P.
ALCO(ZYPERN)
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
BOSCH
TECNOCAR
TECNOCAR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.