filtru combustibil RENAULT 1,5DCI Marire poza

filtru combustibil RENAULT 1,5DCI

OEM: ADN12325
Cod webshop: W02120742
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 95.40 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
187
Filet interior (mm)
M10 x 1,5
Greutate (în kg)
0,320
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
SUZUKI
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUXFILTERS
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MEYLE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KOSHIMO
Metalcaucho
KOSHIMO
STELLOX
UFI
ASHIKA
JAPKO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JPGROUP
MEAT&DORIA
HOFFER
FARESA
WILMINKGROUP
WILMINKGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
TOPRAN
RENAULT
MASTER-SPORT
KAGER
3RG
3RG
DENCKERMANN
JCPREMIUM
CHAMPION
1AFIRSTAUTOMOTIVE
MFILTER
COMLINE
COMLINE
OPENPARTS
MAGNETIMARELLI
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
MISFAT
MISFAT
KAMOKA
JAPANPARTS
KAISHIN
PURFLUX
KLAXCARFRANCE
MAGNETIMARELLI
ALCOFILTER
ALCOFILTER
MGA
UNICOFILTER
UNICOFILTER
MULLERFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
SAKURAAutomotive
MECAFILTER
MECAFILTER
MAGNETIMARELLI
DELPHI
DELPHI
IPSParts
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
KNECHT
MAHLEFILTER
CHAMPION
LYNXauto
LYNXauto
MAGNETIMARELLI
MDR
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
ASHUKI
ASHUKI
NPS
AMCFilter
PATRON
FRAM
FILTRON
MAGNETIMARELLI
QUINTONHAZELL
DOYEN
TECNOCAR
SOFIMA
SCTGermany
STC
VAICO
VAICO
WIXFILTERS
QHTalbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.