filtru combustibil ISUZU D-MAX 2,5TD/3,0TD 02-/TOYOTA Marire poza

filtru combustibil ISUZU D-MAX 2,5TD/3,0TD 02-/TOYOTA

JAPANPARTS
OEM: FC-208S
Cod webshop: W02304271
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 20.21 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
89
Diametru exterior
84,5
Diametru de montaj [mm]
62
Filet interior (mm)
3/4 x 16
Incarcare date...
OEM
ASHUKI
KNECHT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
UFI
ASHIKA
JAPKO
MEAT&DORIA
TOYOTA
ISUZU
MAHLEFILTER
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
KNECHT
COMLINE
PURFLUX
DOYEN
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
PUROLATOR
VIC
VIC
VIC
VIC
MAHLEFILTER
UNION
SogefiPro
HENGSTFILTER
DELPHI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
BOSCH
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
MDR
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter
QUINTONHAZELL
MAGNETIMARELLI
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
DONALDSON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
ALCOFILTER
ALCOFILTER
TOYOTA
ASHUKI
ASHUKI
KAVOPARTS
AMCFilter
KAVOPARTS
QUINTONHAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
TECNOCAR
TOYOTA
TOYOTA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.