filtru combustibil FORD 2,0TDCI 03- Marire poza

filtru combustibil FORD 2,0TDCI 03-

OEM: ADF122301
Cod webshop: W02382640
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Grosime [mm]
76
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,12
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MASTER-SPORT
KAGER
MAGNETIMARELLI
PROFIT
MAGNETIMARELLI
KRAFTAUTOMOTIVE
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
STELLOX
UFI
AUTOMEGA
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
MEAT&DORIA
HOFFER
WILMINKGROUP
KOLBENSCHMIDT
AUTOMEGA
VALEO
MAPCO
MAPCO
MEYLE
TOPRAN
VOLVO
FIAT
LANCIA
DENCKERMANN
JCPREMIUM
FORD
BORG&BECK
PURFLUX
FRAM
CHAMPION
1AFIRSTAUTOMOTIVE
MFILTER
HENGSTFILTER
SAKURAAutomotive
COMLINE
OPENPARTS
BOSCH
UNICOFILTER
MECAFILTER
MISFAT
KAMOKA
COOPERSFIAAMFILTERS
JAPANPARTS
KLAXCARFRANCE
OPTIMAL
GOODWILL
MGA
BOSCH
FI.BA
MULLERFILTER
MECAFILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLEFILTER
CHAMPION
LYNXauto
ALCOFILTER
FILFILTER
MAGNETIMARELLI
MDR
CLEANFILTERS
TECNOCAR
FILTRON
PATRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SCTGermany
JPGROUP
STARLINE
VAICO
WIXFILTERS
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS
JPGROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.