filtru combustibil FIAT/OPEL 2,8HDI JUMPER 1,3JTD PANDA Marire poza

filtru combustibil FIAT/OPEL 2,8HDI JUMPER 1,3JTD PANDA

OEM: PU 723 x
Cod webshop: W02605186
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 82.66 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
67
Diametru interior [mm]
25
Înaltime [mm]
99
Incarcare date...
OEM
FRAD
BOSCH
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
FEBIBILSTEIN
ASHIKA
CROSLAND
MEAT&DORIA
SUBARU
OPEL
OPEL
VALEO
UFI
UFI
MAPCO
FIAT
FIAT
MAGNETIMARELLI
HOFFER
SUZUKI
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
GENERALMOTORS
VAUXHALL
SUZUKI
GENERALMOTORS
ACDelco
BLUEPRINT
P.B.R.
P.B.R.
A.L.FILTER
ASAS
FRAM
FRAM
PURFLUX
SUZUKI
PURFLUX
CHAMPION
DIGÖMA
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
FILMAR
LAUTRETTE
MISFAT
SUZUKI
PUROLATOR
PUROLATOR
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
JAPANPARTS
COOPERS
UNIPART
DELPHI
LUCASCAV
SUZUKI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
FILFILTER
FILFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CHAMPION
CHAMPION
FORD
GUDFILTERS
ALCOFILTER
FILFILTER
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
BOSCH
TECNOCAR
TECNOCAR
ARMAFILT
FILTRON
CITROËN
BALDWIN
RYCO
SOFIMA
SCTGermany
AMCFilter
MOTAQUIP
PZLSEDZISZOW
PZLSEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.