filtru combustibil Marire poza
filtru combustibil filtru combustibil filtru combustibil filtru combustibil filtru combustibil

filtru combustibil

OEM: 450905273
Cod webshop: W02639191
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Preparare combustibil
injectie benzina
Diametru [mm]
60
Diametru 1 [mm]
56
Diametru 2 [mm]
8
Diametru 3 [mm]
8
Înaltime [mm]
162
Înaltime 1 [mm]
90
Diametru admisie [mm]
8
Diametru evacuare [mm]
8
Incarcare date...
OEM
BOSCH
CITROËN
GMC
GMC
GMC
OPEL
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
GMC
OPEL
SUBARU
JAGUAR
VAUXHALL
HOLDEN
BUICK
GMC
OPEL
VAUXHALL
KOLBENSCHMIDT
UFI
UFI
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
SAAB
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
TEHO
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
GMC
CROSLAND
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
OPEL
DAEWOO
OPEL
OPEL
ISUZU
HOLDEN
PBR
KAYSER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
JAGUAR
ZAZ
GUD FILTERS
PURFLUX
OEM
PUROLATOR
PUROLATOR
COOPERS
SogefiPro
SogefiPro
FRAM
ACDelco
GMC
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CLEAN FILTERS
FILTRON
FILTRON
FILTRON
GMC
GMC
VAUXHALL
WIX FILTERS
MANN-FILTER
WESFIL
RYCO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.