filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 32508
Cod webshop: W02218783
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 51.13 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
185
Diametru exterior
91
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,185
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MASTER-SPORT
KAGER
MAGNETIMARELLI
PROFIT
MAGNETIMARELLI
KRAFTAUTOMOTIVE
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
STELLOX
UFI
AUTOMEGA
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
FORDUSA
MEAT&DORIA
HOFFER
WILMINKGROUP
AUTOMEGA
KOLBENSCHMIDT
VALEO
SWAG
MAPCO
MAPCO
MEYLE
TOPRAN
VOLVO
FIAT
LANCIA
FORD
FIAT
LANCIA
DENCKERMANN
JCPREMIUM
BORG&BECK
PURFLUX
FRAM
CHAMPION
1AFIRSTAUTOMOTIVE
MFILTER
BOSCH
SAKURAAutomotive
COMLINE
OPENPARTS
UNICOFILTER
MECAFILTER
MISFAT
KAMOKA
COOPERSFIAAMFILTERS
JAPANPARTS
KLAXCARFRANCE
BOSCH
OPTIMAL
GOODWILL
MGA
FI.BA
MULLERFILTER
MECAFILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLEFILTER
CHAMPION
MAGNETIMARELLI
LYNXauto
ALCOFILTER
FILFILTER
MDR
CLEANFILTERS
TECNOCAR
FILTRON
PATRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
JPGROUP
QUINTONHAZELL
DOYEN
SOFIMA
SCTGermany
STARLINE
VAICO
WIXFILTERS
UNIFLUXFILTERS
OEM
JPGROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.