filtru combustibil

filtru combustibil

OEM: BSG 90-130-007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Diametru exterior
55
Lungime totala [mm]
163
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MEYLE
PEUGEOT
CITROËN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
JAGUAR
JAGUAR
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
KOLBENSCHMIDT
ASHIKA
UFI
UFI
VAICO
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
TEHO
MAPCO
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
VAG
ALFA ROMEO
FIAT
HOFFER
HOFFER
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
BSG
GENERAL MOTORS
PBR
PBR
KAYSER
KAYSER
KAYSER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
JAGUAR
JAGUAR
JAGUAR
JAGUAR
JAGUAR
GUD FILTERS
GUD FILTERS
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
DELPHI
DELPHI
INTERNATIONAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
UNICO FILTER
COOPERS
CHAMP
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
ACDelco
GENERAL MOTORS
ACDelco
ACDelco
UNIPART
HENGST FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
FILTRON
FILTRON
FILTRON
KANGNAM
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.