filtru combustibil

filtru combustibil

OEM: QFF0241
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
185
Dimensiune filet
M 16X1,5
Diametru exterior
85
Diametru simering [mm]
70
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
MEYLE
VAICO
MOTOKOV
FORD
VOLVO
VOLVO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
UFI
GENERAL MOTORS
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
HURTH
TEHO
TEHO
MAPCO
VOLVO
MOTOKOV
MOTOKOV
FRAM
PBR
PBR
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
LAURAK
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
MOTOKOV
DELPHI
TJ FILTERS
TJ FILTERS
UNICO FILTER
CHAMP
CHAMP
COOPERS
COOPERS
COOPERS
SogefiPro
SogefiPro
MOTOKOV
UNIPART
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
HENGST FILTER
MOTOKOV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
MOTOKOV
MOTOKOV
FRAM
FRAM
MOTOKOV
POWERPART
POWERPART
POWERPART
FILTRON
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
AC
AC
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.