filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: D20130
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
72
Diametru interior 2 [mm]
62
Dimensiune filet
M16X1,5
Înaltime [mm]
76
Incarcare date...
FRAD
GUTBROD
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
LOSENHAUSEN
CATERPILLAR
DEUTZ-FAHR
LOMBARDINI
KAELBLE
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
O & K
BOSCH
BOSCH
BOSCH
O & K
FORD
LOMBARDINI
LOMBARDINI
O & K
UFI
HAMM
UFI
UFI
UFI
LAMBORGHINI
UFI
UFI
DEUTZ-FAHR
LOMBARDINI
VOLVO
MONARK
JCB
JCB (BAMFORD)
WIX FILTERS
HAMM
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
MEAT & DORIA
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS COPCO
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS COPCO
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS COPCO
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS COPCO
VM
SULLAIR
SULLAIR
CROSLAND
HATZ
HATZ
CROSLAND
AGRIA
TEHO
CASE IH
SULLAIR
LIEBHERR
HOFFER
IVECO
O & K
KNECHT
KNECHT
KNECHT
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
PBR
P.B.R.
PBR
P.B.R.
PBR
P.B.R.
PBR
PURFLUX
PURFLUX
OEM
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
LAUTRETTE
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
COOPERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
GIF FILTER
GIF FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
ARMAFILT
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MAHLE FILTER
LUBERFINER
MISFAT
MISFAT
TEHO
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
DEUTZ-FAHR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ASAS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
AGRIA
WOODGATE
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
POCLAIN
GUD FILTERS
GUD FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.