filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: B30301PR
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
122
Dimensiune filet
M 20X1,5
Diametru exterior
80
Tip filtru
Insertie filtru
Incarcare date...
BOSCH
MOTOKOV
NIPPARTS
BOSCH
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
MERIT
FIAT
FIAT-HITACHI
MOTOKOV
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
CROSLAND
TEHO
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
MOTOKOV
ISUZU
ISUZU
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
OEM
PBR
PURFLUX
CLEAN FILTERS
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
PUROLATOR
VIC
MOTOKOV
TS-UNION
VIC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
FLEETGUARD
TJ FILTERS
FILTRAK
CHAMP
COOPERS
SogefiPro
TS-UNION
UNIPART
MOTOKOV
MOTOKOV
DELPHI
DELPHI
AMC Filter
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
KIA
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
SOLO
MOTOKOV
MOTOKOV
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KIA
MOTOKOV
MAZDA
MAZDA
HURTH
TEHO
HYUNDAI
DONALDSON
FRAM
POWERPART
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FILTRON
FILTRON
MOTOKOV
QUINTON HAZELL
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MITSUBISHI
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
MOTIP
BRECO
MANN-FILTER
MITSUBISHI
AC
AC
MOTOKOV
MOTOKOV
GUD FILTERS
REMKAFLEX
COOPERS
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.