filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FG 800
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Diametru 1 [mm]
74
Diametru 2 [mm]
82,5
Înaltime [mm]
129
Dimensiune filet
M 14 X 1.5
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MEYLE
TOPRAN
JP GROUP
VOLVO
JP GROUP
PROFIT
PROFIT
CITROEN/PEUGEOT
OSSCA
MAZDA
UFI
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
TOPRAN
AUTOMEGA
UFI
UFI
VOLVO
VOLVO
VOLVO
HOFFER
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFA ROMEO
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFA ROMEO
LANCIA
ALFAROME/FIAT/LANCI
TEHO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
BOSCH
BOSCH
ALFA ROMEO
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
FORD
ALFAROME/FIAT/LANCI
HOFFER
HOFFER
TSN
SAAB
ScanTech
ScanTech
DENCKERMANN
PBR
TECNOCAR
ATP
JAGUAR
LEYLAND
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
DELPHI
OEM
MAGNETI MARELLI
COOPERS
MAGNETI MARELLI
LUBERFINER
CHAMPION
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
SogefiPro
CROSLAND
SogefiPro
CHAMPION
LUBERFINER
FRAM
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
MISFAT
CLEAN FILTERS
MFILTER
FRAM
PATRON
PATRON
FILTRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MANN-FILTER
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.