filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FG 504
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
80
Diametru 2 [mm]
54
Diametru 3 [mm]
64,5
Înaltime [mm]
121
Dimensiune filet
M22 x 1,5
Dimensiune filet
M 20 X 1.5
Incarcare date...
BOSCH
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
YANMAR
YANMAR
BOSCH
PROFIT
DAIHATSU
DAIHATSU
UFI
UFI
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
HOFFER
ALFAROME/FIAT/LANCI
OPEL
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
KAWASAKI
TEHO
MAGNETI MARELLI
ALFAROME/FIAT/LANCI
HOFFER
BRIGGS & STRATTON
ISUZU
ISUZU
ISUZU
KOMATSU
GMC
ISUZU
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BALDWIN
PBR
PBR
COMLINE
PURFLUX
NPS
AMC
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
PUROLATOR
SAKURA
VIC
UNION
VIC
VIC
MAGNETI MARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
OEM
SogefiPro
CROSLAND
CHAMPION
COOPERS
SogefiPro
CROSLAND
BIG FILTER
UNIPART
ARMAFILT
HENGST FILTER
LUCAS
AMC
AMC Filter
IPS Parts
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
LYNXauto
LUBERFINER
NPS
MISFAT
MISFAT
MITSUBISHI
HYUNDAI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MFILTER
TEHO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
FRAM
DONALDSON
FRAM
FRAM
PATRON
MAZDA
FILTRON
FILTRON
FILTRON
MITSUBISHI
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
SCT Germany
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MITSUBISHI
ACDelco
ACDelco
ACDelco
AMC
KOMATSU
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.