filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FG 300
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Diametru 1 [mm]
55
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
7,9
Diametru 4 [mm]
7,9
Înaltime [mm]
136,5
Incarcare date...
SMART
SMART
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASAM
PROFIT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
NISSAN
NISSAN
TOPRAN
STELLOX
STELLOX
ASHIKA
ASAM
UFI
FEBI BILSTEIN
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
VAICO
OPEL
VALEO
VALEO
DACIA
SWAG
TEHO
MASTER-SPORT
MAPCO
CROSLAND
CROSLAND
MAPCO
MAPCO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
HOFFER
TSN
LANCIA
ALFAROME/FIAT/LANCI
LANCIA
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
P.B.R.
KAYSER-FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
MFILTER
MISFAT
COMLINE
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
KLAXCAR FRANCE
DELPHI
AWM
OEM
MAGNETI MARELLI
UNICO FILTER
COOPERS
MAGNETI MARELLI
CHAMPION
LUBERFINER
SAKURA
ACDelco
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
FRAM
BIG FILTER
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
KNECHT
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
LYNXauto
LYNXauto
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MFILTER
FRAM
PATRON
FILTRON
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
SCT Germany
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.