filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ZP 8000 FM
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
59
Diametru interior [mm]
8
Diametru interior 1 [mm]
8
Înaltime [mm]
139,5
Incarcare date...
PUROLATOR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
ALFA ROMEO
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
DAIHATSU
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
ASHIKA
MONARK
UFI
UFI
UFI
UFI
WIX FILTERS
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
FIAT
FORD
CITROËN
VALEO
FIAT
FIAT
TEHO
MAPCO
CROSLAND
VAG
MAGNETI MARELLI
FIAT
RENAULT
FIAT
HOFFER
HOFFER
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
FIAT
ISUZU
ISUZU
SAAB
OPEL
GENERAL MOTORS
CITROËN
PORSCHE
CITROËN
CITROËN
P.B.R.
KAYSER-FILTER
KAYSER-FILTER
A.L. FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
TECNOCAR
BALDWIN
GUD FILTERS
GUD FILTERS
MISFAT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
PURFLUX
PURFLUX
ELOFIC
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
TJ FILTERS
UNICO FILTER
COOPERS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CHAMP
ACDelco
COOPERSFIAAM FILTERS
LUBERFINER
LUBERFINER
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
ACDelco
UNIPART
ACDelco
HENGST FILTER
AMC Filter
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
PUROLATOR
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
SCT Germany
MANN-FILTER
OEM
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.