filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ZP 71 F
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
87
Înaltime [mm]
90
Diametru simering [mm]
62,4
Diametru simering [mm]
71,6
Dimensiune filet
M 14 x 1.5
Incarcare date...
KRAMER
MERCEDES-BENZ
HANOMAG HENSCHEL
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KOLBENSCHMIDT
STILL
BECK/ARNLEY
KRAMER
KAGER
STILL
O & K
STILL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
UFI
MONARK
FEBI BILSTEIN
WIX FILTERS
CROSLAND
MEAT & DORIA
DONIT FILTER
MEAT & DORIA
LUCAS ELECTRICAL
CAV
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
TEHO
MAPCO
LUCAS ELECTRICAL
CAV
LUCAS ELECTRICAL
CAV
BOSCH
HOFFER
HOFFER
WÜRTH
BOSCH
GENERAL MOTORS
A.P.
KNECHT
KNECHT
KNECHT
PBR
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
PUROLATOR
KNECHT
DELPHI
TJ FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
LUBERFINER
CHAMP
SogefiPro
LAUTRETTE
UNIPART
ARMAFILT
HENGST FILTER
DELPHI
LUCAS ELECTRICAL
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
TEHO
FRAM
DONALDSON
FRAM
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRON
TECNOCAR
COOPERS
COOPERS
SOFIMA
ASAS
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
COOPERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.