filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: DF 698
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
84,5
Diametru interior [mm]
19
Diametru interior 1 [mm]
16
Înaltime [mm]
111,5
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
KOLBENSCHMIDT
FRAD
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PEUGEOT
IVECO
PEGASO
VALMET
SAME
LAMBORGHINI
UFI
PEUGEOT
HANOMAG HENSCHEL
MASSEY FERGUSON
PERKINS
POWERPART
PERKINS
POWERPART
FAI AutoParts
CATERPILLAR
VOLVO
VOLVO
JCB (BAMFORD)
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
HOFFER
VM
FORD
FORD
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
CROSLAND
MAPCO
TEHO
HOFFER
RENAULT
RENAULT TRUCKS
PEGASO
RENAULT
FORD
FOMOCO
BEDFORD
GENERAL MOTORS
SISU
GENERAL MOTORS
CITROEN/PEUGEOT
BOSCH
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
ACDelco
ACDelco
P.B.R.
ASAS
ASAS
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
FRAM
PURFLUX
PURFLUX
CLAAS
TEHO
FORD
KNECHT
OEM
CLEAN FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
CHAMP
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
SogefiPro
COOPERS
GUD FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
ARMAFILT
DELPHI
MAHLE FILTER
CHAMPION
DAF
LUBERFINER
MISFAT
ALCO (ZYPERN)
PUROLATOR
MFILTER
TECNOCAR
ROLLS-ROYCE
DONALDSON
DONALDSON
MANN-FILTER
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.