filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: DF 695
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76,4
Diametru interior [mm]
63
Diametru interior 1 [mm]
71,9
Înaltime [mm]
143
Dimensiune filet
M16X1,5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IVECO
IVECO
IVECO
UFI
UFI
KOLBENSCHMIDT
FRAD
HOFFER
HOFFER
CROSLAND
CROSLAND
TEHO
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
HOFFER
LIEBHERR
SETRA
SETRA
SETRA
LIEBHERR
KAYSER-FILTER
KAYSER-FILTER
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
OEM
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
MAGNETI MARELLI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
SogefiPro
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
LUBERFINER
CHAMP
LUBERFINER
LUBERFINER
MISFAT
ARMAFILT
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
PUROLATOR
FRAM
FILTRON
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
SCT Germany
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FENDT
ACDelco
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.