filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FI 6154
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
56
Diametru exterior 1 [mm]
64
Proportie filet intrare
M 14 X 1.5
Proportie filet iesire
M 12 X 1.5
Înaltime [mm]
155
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VOLVO
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
MONARK
UFI
UFI
UFI
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
VAG
VALEO
VALEO
FORD
FIAT
TEHO
MAPCO
CROSLAND
FIAT
FIAT
MAGNETI MARELLI
FIAT
RENAULT
HOFFER
HOFFER
HOFFER
FIAT
FIAT
SAAB
SAAB
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
P.B.R.
KAYSER-FILTER
KAYSER-FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
TECNOCAR
CHAMPION
DIGÖMA
GUD FILTERS
MISFAT
MISFAT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
DELPHI
DELPHI
FLEETGUARD
MAGNETI MARELLI
OEM
UNICO FILTER
COOPERS
MAGNETI MARELLI
CHAMP
PZL SEDZISZOW
PZL SEDZISZOW
ACDelco
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FILTRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
RYCO
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.