filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FHI 8152
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Proportie filet iesire
M 16 X 1.5
Înaltime [mm]
155
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
MONARK
MONARK
DT
DT
FRAD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
LUCAS CAV
CROSLAND
TEHO
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
LUCAS CAV
LIEBHERR
LIEBHERR
HOFFER
HOFFER
LIEBHERR
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
CASE IH
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
LIEBHERR
WIX FILTERS
KAYSER-FILTER
KAYSER-FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
PUROLATOR
LAUTRETTE
MAGNETI MARELLI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
FLEETGUARD
OEM
UNICO FILTER
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
LUCAS CAV
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
LUBERFINER
CHAMP
LUBERFINER
LUBERFINER
MISFAT
MISFAT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ARMAFILT
DONALDSON
FRAM
PZL SEDZISZOW
PZL SEDZISZOW
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ASAS
ASAS
ASAS
SCT Germany
MANN-FILTER
FENDT
ACDelco
RYCO
GUD FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.