filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 0399-3702
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,2
Diametru exterior
60
Numar bucati necesare
1
Filet interior 1 [mm]
M12x1,25
Filet interior 2 [mm]
M14x1,25
Incarcare date...
OEM
TOYOTA
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
ASHIKA
MITSUBISHI
TOYOTA
MEYLE
JAPKO
JAPKO
UFI
MEAT & DORIA
HOFFER
JP GROUP
MITSUBISHI
TOYOTA
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PBR
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
PUROLATOR
KAISHIN
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
TOYOTA
FRAM
TOYOTA
PURFLUX
MITSUBISHI
UNIPART
MITSUBISHI
TOYOTA
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MITSUBISHI
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
KAVO PARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
NPS
NPS
KAVO PARTS
TOYOTA
KAVO PARTS
TOYOTA
AMC Filter
KAVO PARTS
TOYOTA
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.