filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: EFF014
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tipuri conectoare
19(Top) 18(Bottom)
Lungime [mm]
112
Înaltime [mm]
112
Greutate (în kg)
0,34
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
STEYR
PEUGEOT
IVECO
ENASA
FEBI BILSTEIN
LAMBORGHINI
UFI
HANOMAG
PERKINS
PERKINS
CATERPILLAR
RENAULT TRUCKS
VOLVO
VOLVO
WIX FILTERS
MEAT & DORIA
HOFFER
VM
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
VALEO
CITROËN
FIAT
CROSLAND
MAPCO
LUCAS
LUCAS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
ENASA
RENAULT
FORD
LUCAS
BEDFORD
GENERAL MOTORS
CITROËN
BOSCH
BOSCH
CITROËN
CITROËN
FIAT
DENCKERMANN
ACDelco
ACDelco
PBR
COOPERS
COOPERS
BORG & BECK
FRAM
PURFLUX
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
FORD
CLEAN FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
PUROLATOR
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
DELPHI
LUCAS
DELPHI
LUCAS
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
DAF
AP
ALCO FILTER
PUROLATOR
TECNOCAR
ROLLS-ROYCE
MANN-FILTER
FILTRON
SOFIMA
SCT Germany
MOTAQUIP
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.