filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: XN3
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
nu pentru nr. articol
5328
Înaltime [mm]
80
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Proportie filet iesire
M 16 X 1.5
Incarcare date...
KRAMER
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
KRAMER
CATERPILLAR
KRAMER
DEUTZ-FAHR
LOMBARDINI
KÄLBLE
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
LOMBARDINI
LOMBARDINI
UFI
LAMBORGHINI
DEUTZ-FAHR
LOMBARDINI
VOLVO
KRAMER
VM
KOLBENSCHMIDT
CASE IH
LIEBHERR
LIEBHERR
IVECO
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MULLER FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
DEUTZ-FAHR
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
MANN-FILTER
MANN-FILTER
OEM
POCLAIN
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.